
Ξεκίνησαν στη Μυτιλήνη οι εργασίες του διεθνούς συνεδρίου ICOT 2026, εστιάζοντας στον τουρισμό. Το συνέδριο, που διεξάγεται για πρώτη φορά στη Λέσβο, συνδιοργανώνεται από φορείς όπως ο IATOUR, ο Δήμος Μυτιλήνης και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Κατά την υποδοχή, με την παρουσία του Αντιδημάρχου Τουρισμού, Νίκου Γιαννάκα, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη Μυτιλήνη. Περιηγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο και επισκέφτηκαν τη Δημοτική Πινακοθήκη. Επιπλέον, παρακολούθησαν μια εκδήλωση με τοπικούς χορευτικούς συλλόγους και συνεταιρισμούς, η οποία ανέδειξε την πολιτιστική ταυτότητα και την τοπική παραγωγή.
Το ICOT διοργανώνεται για 15η χρονιά, έχοντας πραγματοποιηθεί σε χώρες όπως η Κίνα, η Ταϊλάνδη, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Κροατία, η Κύπρος και η Ελλάδα.
Στο συνέδριο, που διαρκεί τρεις ημέρες, συμμετέχουν ερευνητές, επαγγελματίες του τουρισμού και φορείς χάραξης πολιτικής από όλο τον κόσμο. Στόχος τους είναι η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών σχετικά με το μέλλον του τουριστικού κλάδου.