Ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου κύριος Γιωργος Καμπούρης συμμετείχε μετά από πρόσκληση, στην εκδήλωση παρουσίασης του έργου «Ενίσχυση της παρακολούθησης της Δημόσιας Υγείας μέσω της αξιοποίησης των δεδομένων υγείας (Health Monitoring)», στο Μουσείο Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή.
Ο κύριος Καμπούρης ανέφερε σχετικά.
Η αξιοποίηση αξιόπιστων δεδομένων αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση αποτελεσματικών πολιτικών δημόσιας υγείας, την έγκαιρη λήψη αποφάσεων και τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Ως κοινός Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου, "Αγιος Παντελεήμων" και Γενικου Νοσοκομείου - ΚΥ Ικαρίας, θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικές τέτοιες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του συστήματος υγείας και συμβάλλουν στη δημιουργία ενός σύγχρονου, ανθεκτικού και περισσότερο αποτελεσματικού Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Ο στόχος της ψηφιακής μετάβασης στην υγεία δεν είναι η ψηφιοποίηση των διαδικασιών αλλά είναι η βελτίωση των αποτελεσμάτων υγείας της ποιότητας ζωής και της εξυπηρέτησης των κατοίκων.