Ο Πονοκέφαλος

 


- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο,ναυτία και δε με κρατάνε τα ποδιά μου.
Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω ?

- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.