Με Διπλή συναυλία έκλεισε το αφιέρωμα του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.

  


Το διήμερο αφιέρωμα του Δήμου Μυτιλήνης για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου με μια διπλή συναυλία. Το κοινό, που προσήλθε κατά χιλιάδες, απόλαυσε ένα πρόγραμμα που εκτεινόταν από την κλασική μουσική ως τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, με τη συμμετοχή αξιόλογων μουσικών και λυρικών ερμηνευτών.

Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στον ευχάριστο χώρο της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής. Στο πρώτο μέρος, το κλασικό τρίο που αποτελούνταν από τον Απόλλωνα Γραμματικόπουλο στο βιολί, τον Ισίδωρο Σιδέρη στο βιολοντσέλο και τη Νίκη Κεραμέκη στο πιάνο, παρουσίασε έργα σπουδαίων συνθετών, όπως ο Μπετόβεν και ο Μότσαρτ. Στο δεύτερο μέρος, ο βαρύτονος Νίκος Καραγκιαούρης και η σοπράνο Μαριέττα Σαρρή, με τη συνοδεία του πιανίστα Πάνου Λουμάκη, ερμήνευσαν αποσπάσματα από δημοφιλείς όπερες, καθώς και μουσικά κομμάτια Ελλήνων συνθετών.

Η διοργάνωση, η οποία υλοποιήθηκε μέσω της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού του Δήμου Μυτιλήνης, είχε ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου από την κεντρική αγορά της πόλης. Εκεί, η νεοσύστατη Ορχήστρα Νέων, στην πρώτη της δημόσια εμφάνιση, μαζί με τη Φιλαρμονική και τη Χορωδία του Δήμου, παρουσίασαν μουσικές από διαφορετικές περιόδους.

Με την έναρξη του καλοκαιριού, ο Δήμος Μυτιλήνης αποτελεί σκηνή για πληθώρα πολιτιστικών, αθλητικών και άλλων δράσεων. Το αναλυτικό πρόγραμμα αυτών των εκδηλώσεων είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του δήμου. https://events.mytilene.gr/.